kirsten

Sanna mina ord

åhnej!

Publicerad 2011-11-06 11:30:56 i Livet med bebis,

Nej, det var inte det nya att vakna vid 8 igen :( Nej, förstår ni idag var det 5 som gällde. Så roligt! Hon var vaken till 7 då jag lyckades få henne att somna en stund igen. Jag tror att Martin gick upp med henne vid halv nio och gav henne lite gröt, jag fick äran att ligga kvar och sova en stund till. Men vet ni, trots att jag var så trött sov jag inget vidare. Sov fem minuter, vaknade, sov tio minuter, vaknade och så höll jag på tills jag gav upp och gick upp istället. Jag hoppas att jag ikväll kan vara duktig och gå och lägga mig i tid, men jag vet ju hur det brukar bli.

Nu står det städning på vårt schema. För en gångs skull är det inte jag ensam som ska städa utan idag hjälper även Martin till. Blir så mycket roligare då. Sen att det mestadels är hans räkningar som täcker hela köksbordet kan ju vara en av anledningarna. Ja, räkningarna är alltså betalda men inte insatta i hans pärm på ett x antal månader. Nej, bäst att passa på nu medan Thillis sover!

Kommentarer

Postat av: Josefine - Mamma till Alva

Publicerad 2011-11-06 20:29:04

åh jasså, vad intressant :) hur hade du lagt upp C-uppsatsen ? jag älskar också Färg & Form, de har ju sååå himla mycket fint alltså. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela