kirsten

Sanna mina ord

Familjen Converse

Publicerad 2011-11-01 09:11:56 i Livet med bebis,


Hahaha, sött eller hur!

När Thilde föddes var Martins bror i Las Vegas och besökte en stor outletbutik och där hittade han Converse till den lilla prinsessan. De är dock fortfarande för stora, det står att de är från 6 månader men jag kan tänka att den lilla donnan fått sin mors fötter. Ja inte bokstavligt talat alltså.

Jag har egentligen aldrig gillat dessa skor, jag tycker att de ser för klumpiga ut på mig men aldrig på nån annan. Det är rätt märkligt faktiskt. Men nu har jag slutat noja och plockat fram dem, de är ju ändå 3,5 år gamla och nu får de sluta samla damm. Jag skulle egentligen hellre ha de med smalare sula, på så sätt ser de nättare ut. Jaja, fåfängan igen.

Thilde är i alla fall riktigt cool i sina skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela