kirsten

Sanna mina ord

Grå höstdag

Publicerad 2011-11-02 09:29:10 i Livet med bebis,

Jahaja, här börjar vi numera varenda dag klockan 7. Det är verkligen underbart! Eller inte. Fast imorrn då de ska spola stammarna här mellan 7.30-16 då kommer nog Thilde att sova som en stock på morgonen, bara för att vi måste gå upp. Eller ja, det är ju egentligen bara jag som måste vara uppe. Jag tycker inte om när man får en sådan tid, hur svårt kan det vara att skriva vilken tid de kommer till oss? Jag förstår att de kanske måste komma tillbaka eller kunna komma in innan den tiden också utifall att det blir övertryck och det blir översvämningar. Men annars får man ju sånna tider med. Flumigt! Funderar på om jag ska lämna in nycklarna ändå, annars måste jag ju vara hemma hela dagen och det är ju träning imorrn. Det blir ju också ett problem i så fall, då måste jag duscha där, inte så kul att stå i duschen när de kommer hit. Suck. Vilka problem för en småbarnsmorsa ;) Blir nog bra ändå tillslut.

Har shoppat lite på morgonkvisten med. När man ändå är uppe tidigt så kan man ju hinna med en hel del. Polarn och pyret släpper sin jubileumskollektion samt många av deras randiga plagg till lite förmånligare priser idag. Det randiga till exempel är det 35 % rabatt på. Lite surt då vi köpte Thildes overall i helgen och nu är den nedsatt. Morr. Men jag fick tag i fina vantar, vintertofflor, en body och en mössa som ska användas i vår har jag tänkt. Så shoppa du med till en billig peng!

Thilde sover förmiddagslur och jag ska börja göra mig i ordning för dagen tänkte jag. Ska ner till centrum och träffa Bella och hennes lille grabb. Härlig dag trots det gråa och tråkiga vädret!

Kommentarer

Postat av: Josefine - Mamma till Alva

Publicerad 2011-11-02 10:58:29

åh det visste inte jag om POP, tack för tipset :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela