kirsten

Sanna mina ord

Lilla bebishuvudet

Publicerad 2011-11-01 13:21:39 i Thilde 4-6 mån,

Vi köpte ju en ny mössa hos Geggamoja för några veckor sedan. Superläcker på alla sätt och vis. Det som är lite dumt med mössan, men samtidigt lite bra är att den är från 6 till 12 månader. Det bra är ju att den kostade en slant och då är det ju perfekt att man kan använda den ett tag, det mindre bra är att den är alldeles för stor just nu. Den kommer nog att vara lagom när hon är 1 år. Hahaha!


Vem släckte ljuset?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela