kirsten

Sanna mina ord

Små hinder

Publicerad 2011-11-07 19:23:59 i Thilde 4-6 mån,

Hahaha, Thilde försöker nå saker som ligger alldeles för långt ifrån hennes små armar och det ser så kul ut. Men hon är ju inte dum, nej hon gör sitt yttersta att förflytta sig och hon lyckas ta sig åt alla möjliga håll men inte framåt. Eller det går framåt och man tror att nu så, nu tar hon ett steg till men nej hon åker bakåt istället. Fast hon blir oftast inte så ledsen för det, hon hittar nåt nytt att leka med. Hon är för härlig!

Kommentarer

Postat av: Josefine - Mamma till Alva

Publicerad 2011-11-07 20:04:11

hihi lilla sötnosen :D Alva tar sig också bakåt, men hon kan allt bli lite arg då ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela