kirsten

Sanna mina ord

Det första ordet!

Publicerad 2011-10-07 14:56:03 i Thilde 4-6 mån,

Imorse när Thilde och jag låg och drog oss i sängen så pratade hon på som vanligt och jag hängde ju så klart på. Tänk den som skulle höra dessa samtal! Man låter ju inte riktigt klok när man sätter igång. Hur som helst, plötsligt låter det inte bara guuuuaaa blääääuuuu gaaaggaaa ja ni fattar va? Jag hör ett ord. Först tänkte jag att nej, det måste ju vara fel men så kommer det igen. Vårt lilla solsken kan prata! Hon är inte ens 6 månader gammal ännu och hon kan prata! Fattar ni? Ok hon blir 6 månader på söndag, men ändå. Så hela dagen idag har hon fortsatt med samma ord så det är ju liksom inte ett sammanträffande, det är verkligen nåt hon lärt sig! Åh, så stolt jag är! Mammas älskling! Undrar om det beror på att hennes moder också gillar att prata, är det slut på lugnet här hemma nu? ;)


Och ja, pappan har fått detta skickat till sig och ja han blev rörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela