kirsten

Sanna mina ord

Här sitter jag fast minsann

Publicerad 2011-10-31 14:51:05 i Livet med bebis,

Man slutar aldrig att förvånas av den där lilla tjejen. I förmiddags tyckte hon att det räckte att sova i 30 minuter lite drygt. Försökte få henne att somna om men hon låg mest och skrattade. Gav upp och gav henne mellis istället. Vid halv tolv käkade hon lunch och var glad så pass att jag hann få i mig min lunch med. Var galet hungrig efter att ha startat dagen så pass tidigt. Så vid tjugo över tolv somnade hon nog tror jag och hon sover fortfarande! Har varit och kollat till henne flera gånger och hon sover så djupt! Hon sover dessutom på mage och det brukar då aldrig hända för så fort hon hamnar på mage så vaknar hon till. Fast jag måste ju säga att det ser så himla skönt ut där hon ligger och myser.

Hade ju tänkt att vi skulle gå ut i det fina vädret, men det kommer ju inte vara lika fint när hon väl vaknar och har fått i sig sin eftermiddagsmellis. Typiskt. Men så kan det vara ibland. Jag är glad att hon sover i alla fall även fast jag inte alls vet vad jag ska göra för nåt. Har än så länge bakat chokladmuffins och kollat ikapp Husfruarna och Gossip. Har plockat i badrummet och gjort fint bland alla oljor och badskum och jag vet inte allt vad Thilde har fått, men vi kommer aldrig behöva köpa en flaska själva den saken är ju säker. Men vad ska jag göra nå då?

Kommentarer

Postat av: fifi

Publicerad 2011-10-31 15:16:37

Vad skönt att hon sover så länge åt gången, förutom på förmiddagen då! Elly var hur trött som helst innan, men sov bara 20 min...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela