kirsten

Sanna mina ord

Huggies

Publicerad 2011-10-18 19:53:36 i Tips!,

På mässan i söndags så fick vi prover med oss på Huggies blöjor, jag gick dit en gång när jag väntade på att Martin skulle ta ut pengar och sen gick han dit när jag stod i matkön. Man får ju vara smart eller hur? I alla fall så testade jag dem på Thilde idag, dock tror jag att de var från 7 kilo kanske och där är ju hon inte ännu så de kändes gigantiska på henne. Blev dock aldrig nån läcka eller så, men de var sjukt svåra att hantera efter en bajsning. Men annars tycker jag att de funkade fint. Hade hoppats på att vi skulle få testa dem under natten, men hon la en brakare till så det får vi inte veta. Dessa blöjor är ju billigare än Libero och jag känner att om de funkar lika bra så kan man ju lika gärna använda dem. Men känner jag mig själv rätt så går allt på gammal vana ;)

Ett stort plus är ju att det är Disneyfigurer på dem, jag älskar ju Disney. De hon hade nu var det Nalle Puh på. Me like a lot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela