kirsten

Sanna mina ord

Långpromenad

Publicerad 2011-10-19 16:06:30 i Livet med bebis,

Usch, vad segt allt blir när det är sånt här väder! Jag tycker ju absolut att varje årstid har sin charm, men den charmen för denna period tar nog slut nu. Hösten kan ju vara otroligt vacker med alla fina färger och så länge solen är här så är det ju fantastiskt. Men så fort regnet kommer så har jag lust att gå i ide. Snart kommer årets mest tråkiga månad, november. Tycker att vi bara kan hoppa över den faktiskt. Det är bara grått och trist då ändå. Eller vad säger ni?

Thilde har smittat Martin så nu är han manligt supersjuk ;) Han har dock fördelen att han kan arbeta hemifrån så det har han gjort idag. Bättre att vara hemma när man är sjuk och inte smitta hela kontoret. Plus att vi har haft sällskap hela dagen med och det är ju inte fel det heller. Thilde börjar att bli bättre, men näsan fortsätter att rinna och det är lite täppt från och till, men det är fart på henne igen. Fast för att vara på den säkra sidan har vi hållit oss utom räckhåll för andra barn idag med.

Jag tog en riktig långpromenad, gick till Willys och handlade och dit gick det väl an men hem! Satan vilka backar! Var tvungen att stanna mitt i en backe och flåsa lite och Thilde låg där i vagnen och bara skrattade ;) När vi gick hem kom det lite regn med, men det var helt ok. Nu när vi kommit hem så vräker det ner utanför fönstret så vi ska nog vara glada över att vi gick när vi gick. Nej, så mycket roligare än så här blir det nog inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela