kirsten

Sanna mina ord

Lat - not so much

Publicerad 2011-10-05 22:30:10 i BVC,

Imorse bestämde den lilla versionen av mig att det var dags att gå upp vid 7! Det kändes som mitt i natten när man är van vid att hon alltid somnar om när Martin väl gått till jobbet. Men icke idag. Jag kan lova er att jag kämpade, men det gick inte. Det talades om allt möjligt, tänk om även jag kunde vara med i den diskussionen bara. Men å andra sidan hann hon sova en bra stund innan vi kom till BVC, var dags för 6-månaders kollen. Allt såg fint ut och hon går upp sakta men säkert men är nu tillbaka fint på sin födelsekurva och jag kan pusta ut. Hon var på väg att tippa ner på vikten på den sist och vi skulle ha stenkoll på det. Det är ju ingen tung madame jag bär runt på 6720 gram och 66,5 cm lång. Det roliga är att hon följer mina kurvor nästintill exakt. Tänk vad häftigt det kan vara.

Så idag har det blivit en hel del knatande, ja jag är lite rolig, har haft runkeeper igång varje liten promenad idag. Men på den första fick den en knäpp och tycker att jag gått 1 mil på 20 minuter. Hahah, bra jobbat eller hur ;) Men totalt idag har det blivit lite mer än en mils promenad. Så mig kan man inte kalla lat!

Imorrn blir det ingen träning. Ska kolla på kläder på Öppnis med M & M, jag hoppas vi hittar massor med bra saker! Efter det besöket ska vi på sopplunch hos en annan mamma. Gott hoppas jag att det blir! Om inte annat så blir det trevligt att träffa alla igen :)

Kommentarer

Postat av: Josefine - Mamma till Alva

Publicerad 2011-10-06 09:54:35

haha den lilla versionen av dig, vad härligt det låter ;) ja gud, det är klart.. man blir väldigt fast när man inte har kattvakt, speciellt när de är såhär små ! men vi har möjligheten att ta med henne till Styrsö där Jonas föräldrar bor, det gjorde vi alltid med Chiquita och sen är Jonas syster Malin snäll som ställer upp som kattvakt när det behövs :) hihi. Är dom inte keliga ? vad tråkigt :( kanske är som du säger, att dom har varandra ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela