kirsten

Sanna mina ord

Möt Kerstin

Publicerad 2011-10-22 20:10:14 i Thilde 4-6 mån,

Thilde fick Sophie the giraffe när vi var på mässan i söndags, eller som vi valt att kalla den, Kerstin. Det var ett mycket bra köp må jag säga, trots att färgen ena örat släppte så fort hon fått in den i munnen. Men på dess hemsida går det att läsa att färgen minsann är ätbar så jag antar att det inte är nån fara. Men det är ju trist om Kerstin mister sin fina färg. Där går det också att läsa att den är bra under den stund bebisen får tänder då det ofta kliar i dess tandkött och det känns som det kan behövas i denna bebis mun. Att den sedan tål ett och ett annat slag är ju ännu bättre, då Thilde ena stunde tuggar på henne för att sedan slå henne i knät så hårt hon bara kan! Jag är dock glad så länge vi lyckas hitta leksaker till henne som hon verkligen gillar.

Så här såg det ut häromdagen:

Kommentarer

Postat av: Josefine - Mamma till Alva

Publicerad 2011-10-23 16:53:04

men hur goo är hon inte ? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela