kirsten

Sanna mina ord

Träningsdag

Publicerad 2011-10-13 13:12:38 i Träning,

Efter träningen i tisdags kände jag redan under kvällen att det började värka lite här och där, den instruktören visste vad hon gjorde minsann! Idag var jag på det igen. Jag älskar verkligen att träna, kan tycka att det känns lite jobbigt innan jag kommit iväg men väl under passet ångrar jag mig inte en sekund över att jag gick. Efteråt känns det ännu bättre :) Jag är glad att jag kommit igång igen för man mår ju så mycket bättre när man tränar. Jag kommer absolut att fortsätta knata och gå de dagar det inte är dessa pass, men man vet ju hur det blir när det bara regnar mest hela tiden och för den delen när all snö kommer. Men ju mer man håller igång nu desto lättare kommer det ju att vara att fortsätta. Man kommer att vara så mycket mer motiverad! Jag ska försöka komma iväg på andra pass med har jag tänkt, inte bara köra mamma core. Nog för att den typen av träning behövs den med men jag vill ha mer fart!

Idag lyckades jag dock sträcka mig, först bara på lårets insida och sen vandrade det uppåt. Så mysigt så! Kändes ungefär som att jag delades på mitten, så ont gjorde det. Känner fortfarande av lite men men, så kan det gå! Lätt att glömma bort att man inte är i samma form som innan graviditeten. Haha!

Thilde har snart sovit i två timmar och jag börjar undra vad jag ska hitta på. Känns dock som att om jag börjar med nåt så vaknar hon. Men borde börja fylla i alla de nya recept jag testat de senaste månaderna i min receptbok så att jag kan slänga tidningarna istället :) Så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela