kirsten

Sanna mina ord

Denna väntan

Publicerad 2011-09-29 13:56:13 i Träning,

Idag kom jag iväg till träningen, känns så skönt! Så kul att komma igång och röra sig igen! Denna träning är ju menad att stärka upp kroppen efter en graviditet då man blir förslappad i en hel del muskler. Så det är allt från bäckenbottenträning till biceps, triceps, mage, rygg ja you name it och jag lovar vi tränar det ;) Vissa övningar är superlätta medan andra är supersvåra och man undrar var ens muskler har tagit vägen. Men det behövs sannerligen! Ska bli kul sen att kunna gå på nåt mer fartfyllt, jag vill ha mer aerobics och sånt ju. Men detta pass är ju super då man kan ta med sig sin lilla äskling med in på passet. Annars måste man ju se till att gå på ett pass i samband med att de har barnpassning och det kan ju bli lite klurigare. Eller så får Martin ta hand om henne. Funkar ju det med. Men om man vill träna innan han kommit hem och så. Blir nog bra det där.

Just nu sitter jag fast här hemma och väntar på att hans nya ram ska komma. Han håller på och bygger ihop en egen cykel då hans blev snodd tidigare i år. Han har på detta sätt lyckas få ihop delar och grejer så att han kommer att ha en bättre cykel än vad han hade tidigare. Frågade då om han tänkt att göra så med en racer med, att bygga den själv. Då skrattade han bara. Men det är grymt trist att sitta fast så här, de skulle komma nån gång mellan 12-15. Nu närmar sig klockan 14 och inte så mycket som ett samtal har jag fått om att de är på ingång. Kul när det är så fint väder, då vill man ju liksom passa på att vara ute. Men nej nej, inte jag inte. Synd att vi har skugga på vår sida av balkongen, annars hade man ju kunnat satt sig där åtminstonne.

Kommentarer

Postat av: fifi

Publicerad 2011-09-29 22:14:00

Åh, jag måste upprätthålla min träning bättre! Glömmer alltid bort att träna när jag väl får tillfälle...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela