kirsten

Sanna mina ord

Fast mellan fyra väggar

Publicerad 2011-09-01 10:11:25 i Livet med bebis,

Jag börjar bli trött på mitt ben. Jag börjar bli trött på att vara fast här hemma. Jag börjar bli trött på att se dessa fyra väggar. Börjar ni förstå att jag är trött ;) Men att inte ha varit ute ordentligt på snart en vecka börjar gå mig på nerverna. Igår blev jag medbjuden på en mamma-träning idag, tänkte att jo men det ska nog gå fint, men sa ändå att jag skulle höra av mig under kvällen så att jag fick en chans att känna efter ordentligt. Åkte och handlade med Martin och Thilde och kände direkt att det inte skulle gå. Jag haltar fortfarande lite och att stödja helt på foten är uteslutet. Fick snällt skicka iväg ett sms och säga att den här gången funkade det inte. Attans.

Jag behöver verkligen komma igång med träningen och att ha en träningskompis är ju det absolut bästa man kan ha. Är ju så lätt att strunta i det om man är själv och bara bädda ner sig i soffan igen, men har man en kompis så vill man ju inte svika den. Men det blir nog bra sen ska ni se :)

Idag ska vi ut och luftas ändå, ska bege oss till Öppna förskolan med BVC-gruppen. Sist vi var där gick vi ju dit på eget bevåg, men denna gång är det guidad tur på riktigt. Samt att det endast är för bebisar 0-5 månader, sist var det upp till 9 månader. Skoj ska det bli i alla fall. Om inte annat för mig att få träffa folk och inte leva mig in i seriernas värld. Sen blir det till att åka hem och packa igen. Dax för den sista flänghelgen på ett tag nu och årets sista (?) bröllop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela