kirsten

Sanna mina ord

Hektiska dagar

Publicerad 2011-09-13 10:08:11 i Livet,

På ett sätt är det ju rätt bra att jag blivit sjuk, faktiskt. Eller nu vill jag inte säga sjuk, jag har bara ont i halsen. Men det sätter ju käppar i hjulet för min träning. För man ska ju inte träna med halsont. Martin förbjöd mig dessutom från att följa med en kompis och träna idag, har ni hört på den? Jag 28 år gammal blir förbjuden att göra nåt! Fast han tänker ju ju bara på mitt bästa. Men hur som helst så är det ju bra att jag inte blir distraherad av annat, då kan jag satsa helhjärtat på att baka. Idag ska jag bege mig ut och leta efter en fot, alltså en kakform som ser ut som en fot. Hoppas att jag hittar en i Solna, annars får jag snällt bege mig till Kista och jag vet inte om jag orkar det. Men jag måste väl antar jag. För jag är inte så duktig att jag kan karva ut en fot själv i degen. För det är ju inte en fot jag ska göra heller...suck. Mina idéer kommer bli min död...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela