kirsten

Sanna mina ord

Mycket att göra

Publicerad 2011-09-16 11:42:03 i Livet med bebis,

Idag var vi uppe tidigt jag och lilla T. Även fast man känner att man ska gå under av trötthet när man vaknar så kan man inte annat än att mjukna och bli lite piggare när man hör den lilla damens joller. Vi åt frukost och mös i soffan och sen fick hon gymma lite. Efter det knatade vi iväg till Kyrkans hus för att hämta nycklarna till församlingshemmet. Trodde att det skulle vara svårt att hitta men texten hade ju även en blind sett. Efter det hamnade jag på HM, skulle köpa en vit body med långa ärmar då vi bara har en med korta och vi inte vet vad som passar bäst till dopklänningen. Råkade få med mig en fin liten klänning till damen med, fattar inte att allt är så fint till de små! Var på väg att köpa ett bar ballerinor med, men där sa jag bestämt nej tillslut ;)

Nu måste jag byta en blöja trots att det var det första vi gjorde när vi kom hem, men men... Sen är det dags att börja baka igen och hacka grönsaker. Men allt är under kontroll. Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela