kirsten

Sanna mina ord

4 futtiga poäng

Publicerad 2012-04-18 16:37:22 i Livet,

Jag har ju väntat och väntat och börjat tycka att det är rätt konstigt att inte betyget för tentan kommit som jag skrev den 23 mars. Sidan som vi har tillgång till har knasat sig så den ser jättemärklig ut, så jag kommer inte åt allt jag kunde tidigare. Men igår satt jag och tryckte på alla flikar jag kunde hitta och kom då in på mina uppgifter, där fanns betyget. Dock inte ett G som jag hade hoppats på utan ett F, med andra ord underkänd. :( Jag mejlade läraren för att få veta hur många poäng jag fick så att jag för min egen skull kunde få veta hur långt ifrån jag var. Idag kom svaret. 4 poäng. Förstår ni? 4 poäng från att få ett godkänt. Suck.

Det är inte alls hela världen och jag behöver egentligen inte denna kurs då det inte alls handlar om nåt jag vill jobba med, så för den sakens skull spelar det liksom ingen roll. Men det är ju alltid bra att kunna visa att man är påläst om annat med. Jag kommer, trots att det bara handlade om 4 poäng inte att skriva omtentan. Jag har inte tid att plugga in det igen och jag kommer inte att finna nån plats att skriva på. Hade det varit viktigt för mig hade jag naturligtvis inte gett upp. Men jag har fortfarande fått ut nåt av det, jag känner mig självsäker igen och det var ju det jag ville från början. Fräscha upp mitt minne och det har jag ju gjort, eller ja jag har lärt mig en massa nytt men ändå fått användning av det jag en gång läst.

Men ändå, 4 futtiga små poäng...det grämer mig ändå det ska erkännas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela