kirsten

Sanna mina ord

Spöken

Publicerad 2012-04-19 22:44:59 i Livet med bebis,

Haha, jag måste bara få berätta en rolig grej för er! Igår när vi skulle sova, så vaknade jag till nästan direkt när jag somnat. Så där lagom groggy så såg jag väldigt dåligt. Jag var helt säker på att vi hade spöken i sovrummet som skulle kidnappa Thilde. Ett av dem stod bakom gardinen precis vid min del av sängen. Det kändes som att gardinen låg intill sängkanten och rullgardinen såg helt böjd ut. Jag var nästan helt paralyserad av skräck för jag trodde verkligen att det var ett spöke där. På nåt sätt fick jag loss min hand och kunde väcka Martin för att visa honom spöket. Men han såg ju naturligtvist inget alls. Men han fnissade och klappade mig på armen sa typ "Såja lilla gumman nu sover vi..." Så roligt så här i efterhand men just då kan jag säga att det inte var kul. Jag tänkte liksom att vad f-n gör jag om Thilde blir ledsen under natten, jag kommer ju aldrig våga gå upp. Hahahah! Jag kan ju säga att skulle nåt hända med min älskade Thillis så skulle jag våga allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela