kirsten

Sanna mina ord

Thilde 1 år!

Publicerad 2012-04-09 22:16:24 i Thilde 10-12 mån,

Idag är det ett år sedan min fina underbara lilla tjej kom till världen. Hur gick det till undrar jag? Hur kan ett år gå så fort? Vi har firat i dagarna tre. Kan inte bli annat med så många födelsedagsbarn under denna månad. :) Thilde fick jordens brakförkylning och har inte varit sig själv riktigt under dessa dagar, Martin och jag har aldrig sett henne så dålig innan. Trots alla sjukdomar hon haft under sitt första levnadsår. Men att få komma till sin stora familj som mer än gärna tar hand om henne kan göra vem som helst frisk.

Dessvärre var det inte bara Thilde som var sjuk, ena kusinstyrkan däckade och fick stanna hemma från kalaset. Thildes farmor däckade efter kalaset. Jag vaknade imorse utan röst, men den kom tillbaka så sakteliga under dagen. Vilken fin helg vi haft minsann! Trots alla sjukdomar så har vi faktiskt haft det bra! Fina presenter har vi fått och mycket gott har vi ätit.

Men det är nu det kommer över en, jag har ingen liten bebis längre. Nu har jag ett barn, ett barn som för vaje dag blir busigare och busigare. En riktigt go liten unge som aldrig har långt till ett skratt. Året med dig har varit det absolut bästa i mitt liv! ♥

















Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2012-04-13 20:19:38

Vilken fin tårta! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela