kirsten

Sanna mina ord

Vi lever!

Publicerad 2012-04-23 11:13:06 i Livet med bebis,

Att tro att Martin har rätt är att ha helt fel! I fortsättningen tänker jag ta på mig den ledande rollen! Han trodde ju nämligen att det skulle räcka med två helger av plock och jag har sagt hela tiden att det inte kommer att räcka och att jag in i det sista kommer få slita häcken av mig. Så blir det med. Martin är nämligen ute och flänger med jobbet nu. Bra planerat! Jag vet att han måste i och med sitt nya jobb, men kunde han inte ha försökt att skjuta på det till nästa vecka åtminstonde? Jaja, jag är ju superkvinnan så det är bara att leva upp till det och vänja sig vid att fortsätta antar jag.

Hur som helst har vi hunnit med en hel del under helgen. Vi har besökt tippen, köpt mer penslar, shoppat stylingprodukter på Ikea, målat alla karmar som var kvar, ett fönster har också fått sig lite färg, badrummet är skinande rent och rensat på skräp, köket glänser så man kan spegla sig i kylskåpet. Det jag har kvar är sovrummet, som är halvklart, vardagsrummet som även det är halvklart och sen hallen där allt skit står. Yippie! Skulle ha tränat men då min PT är sjuk så stannade jag hemma och fortsätter i stöket istället. Vilket inte är det lättaste när man har en liten som ska hjälpa till men som snarare förvärrar saken hela tiden ;) Får bli en långpromme efter lunch så kanske hon sover ett par timmar och jag kan köra järnet då?

Ikväll ska jag plocka upp Martin på flygplatsen, får se hur det kommer gå? Sen drar vi till Bromma och kikar på tavlor. Då vi slängt byrån som stod i hallen så blev det galet tomt där och visst, det ska vara tomt, men väggen känns alldeles för kal. Då är det ju perfekt att ha en konstnär till vän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela