kirsten

Sanna mina ord

Long time, no see

Publicerad 2012-08-30 12:56:33 i Life as we know it,

Si så där ja, blev ett något längre avbrott än vad jag hade tänkt mig det. Men så blir det ibland, man har så mycket annat på gång att man inte hinner med allt och då får man helt enkelt välja bort vissa saker.

Sen sist har vi hunnit med massor. Vi har varit på Uggla, jag har myst med min fina vän Lisa, vi har varit på Kent, vi har varit på Cypern, vi har varit på Winnerbäck, vi har lekt på ÖF och bara varit. Så det har varit hektiskt som ni förstår ;)

Nu börjar dock denna semester lida mot sitt slut och vi avslutar med ytterliggare en liten resa. Varför ta det lugnt de sista dagarna för? Denna gång går bilen mot Öret och dags för lite familje- och vänmys! Ska även passa på att shoppa vinteroutfit till lillan. Perfekt avslut med andra ord!

Men först väntar ett föräldramöte på dagis och det känns himla nervöst måste jag säga och framförallt väldigt vuxet! På måndag drar det stora allvaret igång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela