kirsten

Sanna mina ord

Julgodis 2012

Publicerad 2012-12-14 13:35:56 i Life as we know it,

Ok, jag brukar vara lite galen när det kommer till julgodis. Vi har våra favoriter som alltid görs och sen blandar vi in nyheter varje år. Men de där nyheterna blir ju ibland även de till favoriter, så att välja ut vad man ska göra är inte alltid så lätt. Två stående är dock alltid Leilas Rocky road och Norrmejeriers hallonkola! Det ena är Martins favorit och den andra min svägerskas.
 
I år har jag hittat en ny blogg där det finns massor med goda saker att både baka och laga. Så där tycker jag ni ska gå in och låta er inspireras!
 
Jag är nog än så länge uppe i en fyra sorter, eller kanske sex, kan tyckas mycket jag vet. Men på onsdag kommer vi ha vårt traditionella firande på kontoret så då går det åt en del, sen ska det delas upp till julafton hos Martins familj och juldagen hos min familj. Visst, det går åt mest hemma hos Martins familj, men där är vi ju 4 familjer som firar på totalt 14 personer! Sen vill vi kanske ha kvar nån kola kvar hemma, men bara kanske ;)
 
Lovar att recepten kommer inom kort, om inte annat är det ju bara att klicka på länkarna så kommer ni till dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela