kirsten

Sanna mina ord

Härliga söndag!

Publicerad 2012-02-05 22:19:16 i Livet med bebis,

Så kom söndagen och lika fort försvann den! Galet vad fort tiden går, men det är väl bara att vänja sig antar jag för fortare lär det väl gå?

Dagen har spenderats på Ikea, härligt eller inte det är ju frågan? Idag var det så många sega människor ute som liksom bara drog fötterna efter sig och stannade med kundvagnen och barnvagnar så att ingen annan kunde komma förbi. Suck! I restaurangen var det också kaos. Kände att jag i fortsättningen ska äta lunch vid fyra för då lär ju ingen annan göra det! Meningen var att vi skulle ha med oss en kista till Thildes alla leksaker, den kom inte med...Däremot massor med annat, fast bara sånt som stod på listan. Nåja, Thilde ryckte åt sig ett gosedjur som också fick följa med hem ;) blev lite svag när hon tog den och pussade den på nosen.

Vi passade även på att svänga förbi ett radhus vi kikat på. Men vi vet inte. Området kändes ok, men vi känner oss ju så hemma i Solna och ja nej. Vi får se. Imorrn ska vi i alla fall till banken. Får se om vi blir nåt klokare då. :)

Nedan en bild från lunchen på Ikea, Thilde skulle minsann inte sitta still. Bara skrattade åt oss när vi sa nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela