kirsten

Sanna mina ord

Klar!

Publicerad 2012-02-17 09:43:58 i Livet med bebis,

Jag blev klar tillslut igår. Men med en knasla i kroppen. Jaja, vi får se hur det går helt enkelt. Men skönt att skicka in det redan kvällen innan det ska vara klart. Klockan 16 idag är det deadline egentligen. Men jag bestämde mig ju för att det skulle vara klart igår. Fick ihop typ 5 sidor text och det skulle ju vara mellan 4-8 så jag hoppas detta räcker!

Ska göra oss i ordning för att bege oss iväg på mammafika idag. Ska bli trevligt! Först ska vi till centrum och inhandla en present till Thildes yngsta kusin som fyller år idag! Hipp hipp hurra! Imorrn blir det kalas för hela slanten och mys med familjen! Härlig helg med andra ord!

Nej, skrikmaskinen har inte tagit paus idag, nästan värre än nån annan dag innan så det är bäst att jag roar henne lite. :)

Kan själv sa jag! Och det är väl klart att hon får fixa lite själv!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-02-17 20:36:26

Skönt!



Vad duktig hon är! William har en likadan tandborste, fast den är blå och grön. :)



Tack för alla mat-tips också!!

Postat av: fifi

Publicerad 2012-02-18 20:35:56

Bra jobbat med arbetet!

Det kan inte vara lätt att få plugg gjort med en liten där hemma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela