kirsten

Sanna mina ord

Sista dagen

Publicerad 2012-02-16 09:32:35 i Livet,

Ikväll har jag deadline på mitt arbete. Jag tror på det där med att ha deadlines. Det gör att man vet när det ska vara klart och på nåt sätt så lyckas man alltid med det. Första deluppgiften är klar och den skulle vara mellan 2-4 sidor. Jag har 3, lucky me! Uppgift 2 har än så länge ungefär 1 sida så 2 sidor till ska jag väl klara av under dagen? Det beror ju helt och hållet på skrikmaskinen, men f-n det vore skönt att bara kunna slappa i soffan ikväll och låtsas att man är mammaledig på riktigt. :) Imorrn måste jag ju upp i ottan och påbörja veckans uppgifter istället. Nu handlar det inte längre endast om text och instuderingsfrågor, nej nu ska det räknas och göras tillämpningsuppgifter utöver instuderingsfrågorna. Shit, vilken kurs detta är! OM jag ska plugga igen när nästa barn kommit så tänker jag läsa nån flumkurs istället, eknomi är inte direkt flummigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela