kirsten

Sanna mina ord

9 år och fler ska det bli!

Publicerad 2012-01-31 22:24:14 i Familj,

Idag har tisdagen varit som vilken annan tisdag som helst, vaknade runt 8 snåret, Thilde åt gröt och jag yoghurt, vi busade och lekte och hon sov middag, vi fick besök av mamma-kompisar till mig och bebis-kompisar till Thilde, Thilde slocknade innan gästerna gått hem men vaknade när de gick, gick ut och gick för att köpa ett fång rosor men kom bara hem med tre, klippte och ritade och skrev en fin liten text på baksidan av hjärtat, ställde fram champagneglasen och väntade på att karln skulle komma hem, karln kom hem och hälsade glatt på sin familj och lämnade en ask med prima praliner till sin kvinna, han gav bebisen gröt och hittade hjärtat, läste texten och sa: Men vad är det här, friar du? ♥

Underbara fina Martin! Jag älskar dig till månen och tillbaka!

One love  one heart

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2012-02-01 10:05:39

Grattis =) Vi får ju fria i år när det är skottår =)

Postat av: Emma Josefine - Mamma till Alva

Publicerad 2012-02-02 09:17:55

nemen ÅÅÅÅH men grattis finaste du ! jag är ju sådär traditionell att jag väntar på att Jonas ska fria, hihihi.. men grattis till er och er fina familj !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela