kirsten

Sanna mina ord

Oh no!!

Publicerad 2012-01-08 10:12:08 i Livet,

Nej nej nej nej nej nej nej!!!! Jag vill inte, vill inte, vill inte!! Magsjuka försvinn! Martin vaknade imorse och mådde pyton. Vem tror ni vaknade samtidigt så kissnödig som aldrig förr? Vem vaknade kort därefter och tyckte att ett kick i mammas mage maraton var lämpligt? Shit vilken morgon! Lyckades få den lilla damen att somna om, lyckades få komma in på toa och kissa och sen somna en timme igen. Nu sitter jag och funderar på hur vi ska kunna fly idag? Jag vill inte bli smittad, men jag vet inte hur jag ska lyckas med det. Fast allt går ju bara man vill! Eller hur? Nån som har nåt bra tips? Nu ska vi i alla fall bege oss ut på en promenad så är vi ju ute i friska luften en stund. Men sen då?

Kommentarer

Postat av: Josefine - Mamma till Alva

Publicerad 2012-01-08 10:26:20

åh Alva hälsar och tackar !! håller med, kom dom inte precis ??? shit så fort det går !



men FYY krya på er !!!! magsjuka kan ju vara bland det värsta som finns :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela