kirsten

Sanna mina ord

Omslagstävling

Publicerad 2012-01-03 11:23:21 i Thilde 7-9 mån,

God förmiddag på er! Här har vi en segstartad dag måste jag säga. Trots en god natts sömn där Thilde faktiskt sovit den första delen av natten i egen säng! Det ni! Men det kändes bra knasigt att hon inte låg där bredvid och snusade, men när hon vakande vid 1 så flyttade jag över henne och så sov vi till klockan 7. Inte så illa va?

Har anmält henne till Vi föräldrars omslagstävling och jag vet ju hur goa ni är och kommer att lägga era röster på min lilla prinsessa :) Klicka HÄR för att rösta! Vi tackar ödmjukast på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela