kirsten

Sanna mina ord

Underbart

Publicerad 2012-01-19 10:51:57 i Livet med bebis,

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med mina fina kollegor! Vi var på Wallmans och såg deras nya show och åt fantastiskt gott! Det är en av de bästa sakerna med mitt jobb. För att kunna sälja paket så blir vi inbjudna till dessa shower och det blir ju faktiskt en riktig win-win situation. Det är ju så mycket lättare att berätta med inlevelse om hur showen är och hur man ser från de olika platserna. Ok, nu jobbar ju inte jag ännu. Men när jag börjar i sommar, så ja det är ju kanske inte så många av dessa paket man kommer sälja just då eftersom de har sommarstängt, men till hösten då jäklar! Det är dessutom kul att komma hemifrån lite och komma ur bebisbubblan. Få umgås med vuxna människor en stund och prata annat än barn. Nu är ju kanske inte mina kollegor de mest vuxna jag träffat, men i alla fall. Hellre barnasinnet kvar än en gaggig tanthög ;)

Idag ska vi på utflykt. Ska lämna Solna för Åkersberga. Jag längtar efter mina mammor och Thilde efter sina kompisar. Nåt jag inte längtar efter är att åka ensam med denna lilla tjej. Det är inte så uppskattat. Men idag har jag struntat i hennes förmiddagsvila och hoppas innerligt att det var smart och att hon slocknar så fort jag startar bilen. Annars blir det 30 minuters plåga och det vill vi inte! Nej, nu tänker vi positivt! Skoj ska det bli!

Sötnosen på upptäcksfärd! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela