kirsten

Sanna mina ord

Välkommen vår!

Publicerad 2012-01-18 12:49:43 i Livet med bebis,

Jag som igår blev så glad över att det fanns platser kvar till jympan idag! Men idag när jag vaknade innan 6 som tydligen är den nya tiden att vakna på numera så kände jag bara att nej jag vill inte! Lyckades få Thilde att somna om till halv nio och gick då faktiskt upp och avbokade passet. Kände att jag inte orkade hålla på och flänga och fara idag. Ska bort ikväll dessutom och då kändes det ännu viktigare att faktiskt spendera hela dagen med Thilde. Så när hon skulle sova middag så bäddade vi ner oss tillsammans och det är så mysigt! Dessvärre så höll den ena katten på med en massa sattyg, rev hon inte upplådor i sovrummet så skulle hon gå på lådan, ibland är det bra nära att de åker ut faktiskt! Jag är dock glad över att inte Thilde väcktes av alla dessa påhitt!

Hämtade paketet från HM igår och Thildes kläder är så söta! Men jag fattar inte att hon som är så liten ska kunna ha de där kläderna. Känns grymt stora! Men så är det ju inte riktigt dags att använda dem ännu heller. Köpte en tvådelad pyjamas bland annat och bara det gör ju att man inser att hon faktiskt inte är så liten längre. Vad bebistiden går fort ändå! Man tror ju inte riktigt det förens man själv är inne i karusellen!


Alla kläder till lilla damen


Pyjamaser


Underlinnen, tröja, body och söta lilla kaninen från Beatrix Potter (min favorit när jag var liten)


Jacka (färgen ser inte alls ut så på riktigt, mer mörkrosa/röd)


Den typiska "pojkbyxan"

Det saknades dock ett par jeans och ett par leggings till damen. Pappans ena byxor åker tillbaka och mamman skickar tillbaka en kjol och ett par byxor. Annars var allt till belåtenhet :) Kul med lite nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela