kirsten

Sanna mina ord

Veckan som gått

Publicerad 2012-01-16 22:19:14 i Viktnoja,

Ja, jag förstår att ni väntat och att ni alla sitter och undrar hur gick det nu då? Blev det nåt minus på vågen eller gick människan upp i vikt? Efter att ha haft en dundervecka med många och långa power promenader och ett gymbesök så kom ju den där kräksjukan. Det var ju verkligen inte läge att ens göra ett försök till nån träning alls under den veckan. Nä, den gick ju snarare ut på att få tillbaka vätskebalansen och energin till kroppen och det lyckades jag fint med må jag säga.

Imorse var det så dags för domen. Jag visste ju att jag gått ner en hel del i och med min "detox" men jag vet ju också att så fort man börjar äta igen så går man ju upp det man förlorat. Men ser ni, vågen visade på hela minus 0,7 kilo! Av det jag vill gå ner till Thildes ettårsdag så är det hela 10 %, inte illa va?

Veckan som kommer blir ju ännu mer hälsosam än förra veckan med, så detta kommer bli toppen tror jag :) Och nej, jag gör inte detta för nån annan än mig själv! Plus att om jag inte gör detta så kommer jag ALDRIG orka med nån Klassiker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela