kirsten

Sanna mina ord

Borde packa

Publicerad 2012-06-28 22:01:26 i Life as we know it,

Jag är i fas och det är så skönt. Änligen kan jag andas och känna medvinden. En dag kvar till helg dessutom, inte illa vill jag lova! Direkt efter jobbet imorrn blir jag upplockad vid jobbet för vidare färd mot Öret. Att få ihop dessa resor med ett fast jobbschema utan flex är inte lätt när man har en liten att anpassa sig efter. Men på detta vis kommer vi i alla fall till Enköping innan det är dags för käk. Sen fortsätter vi och kommer hem lagom till läggdags för lilltjejen. Kommer nog inte att gå, men vi får göra ett försök i alla fall. Man kan ju inte säga att nåt inte fungerar innan man ens försökt. Somnar hon så gör hon och då får vi ta det från det.

Sover i Öret första natten och på lördagen drar vi vidare mot sommarstugan och Järnbo för släktträff. Kommer nog att bli en trevlig helg detta :) Men för att det ska bli det så måste jag ta och packa. Men det är som vanligt när det gäller mig, gör alltid allt i sista minuten. Gärna så där så att det hänger på håret. Det jobbiga är när man inte ska hem emellan, så det som glömt det är glömt så att säga. Men det mesta går ju att köpa på vägen om det skulle vara så.

Så nu blir det en liten paus igen tills vi kommer tillbaka på söndag igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela