kirsten

Sanna mina ord

Du trista kvinna!

Publicerad 2012-06-19 22:15:06 i Life as we know it,

Idag lurade jag med mig Martin och Thilde upp på stan efter att jag slutat jobba. Vi skulle till en butik på söder som ska slå igen och de just nu rear ut alla kläder. Mycket bra tyckte jag. Först missade vi ett tåg, sedan var det galet mycket folk i vägen. En minut innan stängning kom vi fram och blev nekade att komma in. Jag har full förståelse för det egentligen. MEN det var en massa folk där inne och det var bara jag och Martin som kom just då. Med tanke på att vi faktiskt kanske hade handlat nåt så hade hon ju faktiskt kunnat blivit av med saker och tjänat en liten slant till på det. Äh, fy då blev jag arg. Så arg att jag högt sa vad jag tyckte. Och det är inte vanligt vill jag lova. Martin han skrattade mest. Så tråkig inställning av henne tycker jag! Så nu tänker jag inte ens försöka ta mig dit under de dagar som är kvar. Känn på den du! ;)

Blev i alla fall en mysig middag för 3 på Mamas & Tapas och det var inte fel. Thilde charmade hela personalstyrkan och åt som aldrig förr. När de värmde på hennes käk så fick vi ut det i en superfin skål istället för den trista glasburken. Så hon fick också käka lyxigt :) Och mitt humör blev faktiskt glatt igen. Haha!



Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-06-27 20:37:28

Åååå det såg inte helt fel ut med sangria!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela