kirsten

Sanna mina ord

Lusten

Publicerad 2012-06-18 22:34:25 i Life as we know it,

Ni vet när man sitter framför en dator dagarna i ända och bara matar in information i dem. Ja, då har man inte så där jättestor lust att sätta sig framför en ny dator hemma. Så att ta några dagar "ledigt" är ju precis vad man behöver. Det händer inte så mycket om dagarna heller. Jag åker till jobbet, jobbar mina timmar, åker hem, myser med familjen, busar under den lilla tid som är kvar innan lillan ska sova, äter kvällsmat ;) och ja, bara är helt enkelt.

Helgen som var den försvann lika fort som den kom. Vi hann med födelsedagskalas, grillning, frukostmys, bus med farmor och farfar och alla kusinerna, en massa bilåkning och jag var på personalfest. Så idag har jag varit trött. Nog för att jag är van med sjukt lite sömn, men jag är inte van vid all stimulans. Har ju levt i min lilla bubbla i över ett år. Blir mycket även för en vuxen hjärna.

Veckan som kommer bjuder inte på några avancerade saker direkt. Mest bara jobb, men kort vecka är det minsann. Nu ropar sängen att det är dags att ta igen lite förlorad sömn!


Spexaren

Så där ja, ska vi städa badrummet sa du?!

Snälla släpp ut mig från det här dårhuset! ;)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela