kirsten

Sanna mina ord

Se så där ja!

Publicerad 2012-06-15 21:58:39 i Life as we know it,

Första riktiga arbetsveckan gjord då. Ja, alltså en sån där som sträcker sig mellan måndag-fredag. Den gick fort vill jag lova. Ska det gå så här snabbt så är jag snart ledig igen och ligger på playan. Eller det gör jag nog faktiskt inte alls, för jag lär nog få kuta efter en liten marodör dagarna i ända. Men på en strand kommer vi definitivt att vara.

Ikväll visas det fotboll på vår tv igen. Ja, jag förstår att det är vanligt i andra hem. Men här händer det inte ofta. Jag har hittat en sån där man som inte är så där särskilt intresserad av sport. Förstår att ni tycker det låter lite märkligt, men jag tycker att det är rätt skönt. Men spelar Sverige så kan det ju vara lite kul att kika lite i alla fall. Men det här med mellansnack, alltså snark! Några som ska leka smarta och bara pladdrar en massa strunt. Låt oss slippa det tack!

Imorrn drar vi en snabbis till Öret, firar finaste 4-åringen och sen på söndag bär det av hemåt igen för sommarfest med jobbet. Sa nån helg och vila? Nä, det är bara att köra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela