kirsten

Sanna mina ord

Tentaångest

Publicerad 2012-03-19 22:30:54 i Livet med bebis,

På fredag smäller det. Jag bävar och kallsvettas om vart annat och nånstans finns det en gnutta hopp om att det kan gå vägen. Det vore fantastiskt skönt. Omtenta rimmar inte lika bra som ett godkänt. Omtenta, det kommer för den delen aldrig att hända. Eller? Om ni undrar varför inte inläggen duggar tätt under denna vecka så beror det alltså på fredagens tenta.

Men jag försöker roa både mig och Thilde med spännande saker ändå. Idag har jag tränat och Thilde har tränat tanterna som vaktade henne under tiden. Fart och fläkt och beröm fick hon innan jag ens gått iväg för att träna. Stolt mamma eller vad? Att inte träna på ett par dagar, veckor vem försöker jag lura? Det sätter sina spår kan man säga. Men nu är vi igång igen!

Imorrn väntar ett besök på BVC då Thildes D-droppar tog slut idag. Sen bara plugg och mera plugg. Ska testa en tenta så får vi se vad poängen blir. Har satt upp mig på ett pass på kvällen, men vi får se, denna vecka går pluggandet före av giltiga skäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela