kirsten

Sanna mina ord

Tillåt mig skrika och slita av mig mitt hår!

Publicerad 2012-03-08 14:35:33 i Livet med bebis,

Alltså aldrig mer distans, ALDRIG! Vad är det med folk egentligen? Fick ju ett supertips av en kompis igår, mejlade direkt och nu ringde jag kundtjänsten för att jag inte orkade vänta längre. Fick prata med en supertrevlig kvinna som även gav mig telefonnummer till ett annat lärcentra i Högdalen om det inte skulle funka i Kista. Superservice verkligen! Hon kopplade mig även till Kista och där fick jag prata med en förvirrad kvinna som sa att kontakpersonen var där men hon visste inte var han befann sig. Så det slutade med att jag fick ett mobilnummer och fick ringa upp honom. Inga problem alls. Jag ringde direkt och en tystlåten man svarade och reagerade på mitt namn och sa att du har mejlat va? Japp, det har jag och jag måste få svar snarast, för min skola måste ha svaret senast imorrn. Varför i hela friden öppnar man ett mejl men inte svarar på det??? Han hade en si så där 20 stycken sa han. Jaha. Men svar skulle jag få idag. För han hade påbörjat ett svar. Men va fan, det hjälper inte mig det minsta. Jag menar om det nu inte skulle gå så måste jag ringa det andra stället och kanske även Järfälla och så kul är det ju inte att göra det i sista stund. Jaja. Det löser sig väl, men jag blir så trött! Beta av mejlen direkt när de kommer istället. Eller så kan de ju åtminstonde ha nån form av auto replay om att man får svar då och då...Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela