kirsten

Sanna mina ord

The toy

Publicerad 2012-05-07 14:37:53 i Livet med bebis,

Ni kommer ihåg att jag skrev om mitt kap till Thilde för ett par veckor sedan? Leksakerna? Mmm, just det ja :) Den ena som inte funkade, den funkar så fint fortfarande. Att inte få upp batteriluckan och sen säga att ljudet inte funkar, jo då kan man nog kalla sig oteknisk minst sagt! Tur att jag inte behöver sälla mig i det sällskapet minsann. Dock börjar den där musiken sätta sig på hjärnan och alla de 5 meningar den säger likaså. Men det viktiga är att Thilde gillar den och det vill jag lova att hon gör!

Ska nog bege mig dit snart igen för att se vad för kap jag kan hitta!

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2012-05-07 17:58:56

Jag får inte längre köpa leksaker till mitt kusinbarn som låter. Ljuden gick väl föräldrarna på nerverna. Hihi. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela