kirsten

Sanna mina ord

Yeah!

Publicerad 2012-05-08 09:04:47 i Livet med bebis,

Idag blir en bra dag! Jag har det på känn! Lägenheterna som vi kikade på i söndags kommer vi glömma bort, kommer inte att lägga det skambud vi tänkte oss först på den ena. För igår mina vänner, ja då kom VÅR nya lägenhet upp. Det står skrivet på hela sidan att den är till oss. Jag lovar. Visas på söndag, så jag antar att vi nästa vecka vet hur det gick. Så spännande!

Idag väntar ett besök hos banken, vi ska träffa en ny bank och diskutera igenom vår situation. Jag hoppas denna bank är mer samarbetsvillig. Eller så var det bara fel på tanten vi träffade på vår bank. Det får vi se.

Senare idag ska vi till min brors studio, ja alltså den han har i skolan vill säga. Han har ännu ingen egen, men det är väl en tidsfråga antar jag. För ett halvår sedan skulle han fota Thilde, idag blir det av. Men 6-månaders kort eller 1-års kort spelar väl mindre roll? Denna lilla räka ser ju ut som en bebis med tanke på hennes storlek, haha! Jag tror dock att bilderna kommer bli bättre nu då hon är något stadigare än för 6 månader sedan.

Nej, måste lägga på ett kol här nu. Piffa till oss lite så vi ser riktigt lovande ut på bankmötet ;)

Hörde jag skål?!

Kommentarer

Postat av: fifi

Publicerad 2012-05-14 20:47:35

Vad spännande med lägenheten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela