kirsten

Sanna mina ord

Du underbara unge! ♥

Publicerad 2012-10-09 20:39:50 i Life as we know it,

Idag blev min älskade lilla skatt 1,5 år! Var har den här tiden tagit vägen undrar jag?! Jag satt ju nyss där i sängen på BB och kikade på den otroligt trötta men ack så stolta fadern med sin nykläckta dotter i famnen, sovandes tillsammans med ett leende på läpparna. Har det verkligen gått så lång stund sedan dess? Kan inte riktigt tro det. Men så är det!

Varje dag tillsammans med denna flicka är en gåva i sig och jag ser med glädje och grånande hår fram emot varje dag jag kommer att få med henne. Med två envisa föräldrar är det ju inte konstigt att vi fått ett av Solnas mest envisa barn. Men med så många skratt som hon förgyller våra dagar med så gör det inte så mycket,

Jag älskar dig, min fina dotter, då, nu och för alltid! ♥
 
Alldeles färsk!
 
Numera ett litet vilddjur som knappt fastnar på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela