kirsten

Sanna mina ord

Älskade 2-åring

Publicerad 2013-04-10 23:05:41 i Life as we know it,

Igår var det Thildes födesledag. Kan väl inte direkt påstå att hon firades nåt speciellt, annat än med lite paket och skönsång. Glad för paketen blev hon i alla fall. Kanske inte så konstigt då det ena innehöll en klänning med hennes stora idol Mimmi på. Det stora firandet av henne hade vi i helgen, då kom hela tjocka släkten. Minus 3. Men det fyllde lägenheten rätt bra ändå. Lycklig var hon! Och det är det enda som betyder nåt!
 
Kan själv dock inte förstå att hon blivit hela 2 år. Tycker att hon kom precis. Men när jag sedan tittar på henne och ser allt hon lärt sig under de här åren så är det rätt självklart att hon inte längre är min lilla bebis. Hon är på god väg att bli jag-kan-själv-jag-är-inte-liten-längre-kan-du-inte-bara-förstå-det-mamma?
 
Till dagis tog vi med fruktspett till alla barn och pedagoger på avdelningen och det möttes av chockade pedagoger. Vi var tydligen de första någonsin att ta med nåt för att fira födelsedagen med. Märkligt! Men så uppskattat av både små och stora!
 
Älskade lilla 2-åring vad du är underbar, nästan jämt i alla fall ;)
 
Utav morbror och Arvid fick hon en trehjuling, med Mimmi på!
 
Av pappa och mamma en sparkcykel, stolt tjej som inte gärna släpper nån av cyklarna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela