kirsten

Sanna mina ord

Frukostshopping!

Publicerad 2013-04-19 10:37:00 i Life as we know it,

Imorse startade Thilde och jag dagen med lite frukostshopping. Lindex hade tillsammans med Mama bjudit in och eftersom jag ändå börjar sent idag och Thilde inte startar dagis förens vid 9 tyckte jag att vi i alla fall kunde gå dit och tackade ja till inbjudan. Så det blev lite smått och gott, Thilde valde och mamma betalade. Precis som det ska vara! Sen kanske vår smak inte alltid går hand i hand, men jag tycker faktiskt att det är riktigt kul att hon börjar få en egen vilja. Eller börjar... My lord, vilka duster vi kan ha ibland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela