kirsten

Sanna mina ord

The dress is found!

Publicerad 2013-04-28 22:01:27 i Life as we know it,

Har haft en fantastisk dag idag, det är när jag träffar Lisa som jag slås av hur mycket jag saknar henne när vi inte ses. Men det är kanske så det är och funkar? Är så glad över att ha henne i mitt liv för så mycket skratt och glädje som finns runt henne är alldeles fantastiskt!
 
Vi började med en sväng till en skobutik, men då vi var så tidiga på stan så hade ju inget öppnat ännu. Men vi väntade tills de gjorde det och spanade in de skor jag funderat på plus några till. Är det nån butik jag älskar när det gäller skor så är det Vagabond! Och de gjorde mig ju inte besviken idag heller. Men jag tror vi lyckades enas om det par som ska gälla för dagen d. Hur jag ska få Martin att gå med på de andra paren har jag inte lyckats klura ut ännu... ;)
 
Sen bar det iväg till Ropsten och Bridaloutlet. Går du i bröllopstankar och är ute efter en klänning? Åk dit! Både billiga och fina. Ett tips är att vara där när de öppnar för det blir snabbt fullt! Vi la beslag på ett bås direkt och lyckades fylla en stång med klänningar. Vet inte hur många par klänningar vi avverkade, men i slutändan blev det den jag testade först som valet föll på. Den klänningen jag åkte dit för att kika på var en total katastrof för mig så den kaserades rätt fort. Men hur som helst, den jag valde kommer inte att se ut som den gör just nu. Tillsammans med kvinnan som arbetade där så har vi gjort en helt ny modell. Kommer bli himla bra detta! Men ni kommer få vänta några månader på att få se den dock.
 
Efter alla test begav vi oss in mot stan igen för att fylla på våra kurrande magar för att sedan bege oss till Hotel Kung Carl för att plocka ner Lisas tavlor som hon haft där på en utställning.
 
Som sagt, en himla bra dag har jag haft och jag längtar redan efter nästa!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela