kirsten

Sanna mina ord

Shopping så här på kvällskvisten

Publicerad 2013-02-15 22:07:20 i Life as we know it,

Jag vet, jag vet. Här gick det visst en vecka och inget har ni hört från mig, men denna vecka har behövts måste jag säga. Man kan säga att jag haft kvalitetstid med familjen. Det behövs lite då och då. Denna helg kommer det inte att bli mycket mys med familjen däremot. För en härlig tjejhelg väntar. En av mina fantastiska vänner fyller idag 30 och det kommer hon hit för att fira, ja alltså till Stockholm. Så här ska det firas, spa:as, sovas på hotell och ätas gott. Jag tror det kommer bli en alldeles perfekt helg och precis vad denna trötta mamma behöver!
 
Vill också passa på att tipsa om lite shopping så här på kvällskvisten, jag slog till och köpte nedanstående saker från Sobea. Tror de kommer passa både liten och stor tjej i familjen. Brallsen med kanelbullar på är ju bara att to die for, särskilt för en mamma som älskar att baka. Och lilla fröken verkar ju gå i mammas spår ♥ Är ni inte edan medlemmar hos Campadre föreslår jag att ni blir det nu, en himla massa bra kampanjer titt som tätt! Och en bra deal vill ju ingen missa, eller hur? Tänkte väl det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela