kirsten

Sanna mina ord

Tack för den!

Publicerad 2013-02-04 22:25:17 i Life as we know it,

Det hade man ju nästan kunnat ana, när Thilde började bli frisk, ja då är det dags för nästa. Hela helgen har jag legat i soffan och kisat för att ljuset har varit på tok för mycket. Kul. När solen väl kommer ja då vill man bara ha grått och mörkt. Ja, det var ju en upplyftande helg. Så här i efterhand ångrar jag att jag inte tog ledigt imorrn då Thilde har studiedag, låter ju helt galet egentligen. Thilde snart 2 har studiedag. Men det blir hon och pappsen imorrn som beösker ÖF för första gången på länge. Kul för dem.
 
Nä, roligare än så här blir det inte idag. Jag återkommer när jag är på topp igen, eller i alla fall något bättre än idag. Blir sängen nu och nån form av kurering. Måste bara möblera om igen, då katterna tyckte att vi skulle ändra på den inredning som finns där inne...
 
Dålig bild, men det var svårt att fota bättre. Mitt sängbord har vildarna lyckats välta så lådorna åkt ur och lampan vält. Var tvungen att ringa och kolla med Martin ifall det var han och lillfröken som busat innan dagis, men så var det icke. Märkliga katter det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela