kirsten

Sanna mina ord

Pirrigt

Publicerad 2013-01-18 22:28:35 i Life as we know it,

Jag är glad att jag har så fina vänner i mitt liv! Ni är bäst allesammans på era egna små vis ♥ Just nu skickar jag lite extra kärlek till Martina som mig kontakta en sjukgymnast istället för fyrkantiga VC och det gjorde jag idag. Vet ni vad? Istället för att behöva vänta i tre år så ska jag på tisdag få träffa en sjukgymnast som förhoppningsvis kan se vad felet är eller remittera mig vidare dit jag bör komma. Jag är på gång igen i alla fall och jag hoppas att min nya innebandykarriär inte är över snabbare än vad den började. Jag återkommer med info om hur det gick nästa vecka helt enkelt!
 
Imorrn är det en stor dag! Börjar faktiskt känna mig lite nervös. Vi ska nämligen iväg för att spana på den tilltänkta ringen. Eller ringarna kanske jag ska säga. Det är ju inte bara jag som ska ha en. Hur som helst känns det galet spännande och jag hoppas vi kan få ett hum om hur den ska se ut. Jag är ju fortfarande helt såld på den ringen jag fann förra året så den ska vi så klart klämma lite extra på. Nej, detta mina vänner ska bli himla kul! Problemet är väl bara om jag fastnar ännu mer för denna dyra men ack så fina ring ;)
 
Eftersom vi firar 10 år i år och 9 som förlovade så tänkte jag att vi fortsätter att gräva i arkivet ;) Detta är en bild från året vi förlovade oss, 2004.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela