kirsten

Sanna mina ord

VAB med liten sjukling

Publicerad 2013-01-28 10:30:00 i Life as we know it,

Har faktiskt aldrig sett Thilde så här dålig, eller jo när hon var mini och fick krupp, men inte sedan. Visst hon har varit dålig med hosta, feber och magsjuka. Men nu ligger hon verkligen helt sänkt. Hon sover som om hon vore en bebis, eller en tonåring för den delen ;) Vill vara konstant nära och är varm som en kamin. Man behöver ju inte frysa själv i alla fall. Nej, usch. Jag hoppas att detta är snabbt övergående och att hon snart är tillbaka på dagis igen.
 
Så här sitter vi idag, i soffan, för att leka är inte att tänka på då hon är helt vimmelkantig, kraken. Tur att vi har Disney-kanalerna. Funderar på om jag kanske ska byta ut det mot nån rolig film som även jag kan uppskatta. Men vet inte riktigt hur jag får igång alla apparater, då det inte verkar funka att spela upp dem genom datorn längre. Martin och hans teknik...
 
Bild från igår innan vi förstod hur dålig tjejen var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela