kirsten

Sanna mina ord

Lite mycket nu!

Publicerad 2013-06-17 22:25:28 i Life as we know it,

Jag vet, jag vet. Jag lovar att jag ska bli bättre och så blir det inte så. Shame on me! Men vi kan ju bara konstatera att det är lite mycket nu. Sommarperiod = kaos på jobbet. Bara detta gör ju att man är matt när man kommer hem. Men då ska det tas hand om kiddo och busas och lagas mat och tvättas och städas och ja you name it. Nånstans där emellan drar jag till gymmet och får mig en stund för mig själv. Sen har vi ju det stora, det som tar ytterliggare en del av min tid. Men som jag kanske borde säga är väldigt roligt. Fast jag vet inte, jag har nog inte riktigt fattat att jag ska tycka att det är kul att planera mitt egna bröllop. Kanske inte hade varit så fel att dra till den där söderhavsön ändå?
 
Idag är det hur som haver 2 månader kvar. Idag är även dagen för OSA. Och in i det sista har vi väntat. Nu väntar vi inte längre. Tack alla som svarat utan påminnelse och till er andra, kul att ni vill vara med ni också ;) Men nu vet ni, jag är här men ändå inte lika ofta som tidigare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela