kirsten

Sanna mina ord

Härliga vår

Publicerad 2009-04-01 23:04:43 i Allmänt,

Fasiken vad man börjar vakna till liv nu. Slog upp mina gröna halv sex imorse och var pigg! Martin undrade vad det var för fel på mig när han sen gick upp och jag gick upp och var sprudlande glad. Men kan man vara annat när solen skiner och det börjar spritta av vår överallt? Själv var han bara trött och grinig. Själv gick jag och la mig en stund till när han gått eftersom det var min sovmorgonsdag idag :) Antar att han egentligen var rätt avis på den, men hey han var ledig igår.

Måste börja leta efter en vårjacka tror jag bestämt, var så varmt att ha vinterjackan när jag gick till jobbet, men det var helt okej att ha den på när jag gick hem. Ett av "problemen" med våren. Men men, måste ju ha den framme i alla fall fram tills nästa vecka då det bär upp till Åre. Helt galet egentligen att åka till snön när man inget annat vill än att ha vår och värme. Kan nog bli rätt gött ändå att sitta där i solen i backen.

Nej, dax att ta mig till sängen tror jag bestämt. Imorrn är det ingen sovmorgon dessvärre då jag öppnar. Passar på att slå ett slag för min otroligt dåligt uppdaterade matblogg, men det dyker upp ett och ett annat recept lite då och då. Lovar dock att bli bättre. Men det är inte lätt alla gånger, nu börjar det ju finnas så mycket annat att göra. http://kirsten.blogg.se/nyblogg


En liten bild på mina bullar som jag gjorde förra veckan :) Skulle kanske ha blivit konditor istället?

Kommentarer

Postat av: Micaela

Publicerad 2009-04-03 00:15:48

Åh, bullar! Av någon märklig anledning har jag gått och blivit tokig i mat och bakverk precis när jag skall lägga mig. Slutar alltid med att Martin får hämta en banan - men nu kan jag faktiskt säga åt honom att micra en eller två bullar, för jag hann faktiskt med en bullsats förra veckan också :)



Tummen upp för matbloggen!



Och frillan blev riktigt bra, gillar färgen.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela